من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

من و تو **عشقولانه**

غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد بپذیریم زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم.....!

به سلامتی کسی که بیخیالمونه ، ولی تو خیالمونه

از خیالم نمی رود تمام خنده های تو از دلم بیرون نمی رود نگاه مهربان تو،خنده های در شکت،اشک های هنگام قهرت و سکوت زمان رفتنت،هر کس در خیالش فرشته ای دارد و آن را در پستوی دلش پنهان می کند و تو مرا سوار بر اسب سفید آرزوهایت خواستی،و من تو را همانگونه که بودی خواستم،فرق من و تو در آن بود که تو مرا همراه با اسب و آرزوهایت خواستی اما من تنها تو را خواستم،بی همراه،بی اسب و بی....

راستی درخت توت لب کوچه یادت هست؟ آنزمانی که با هم قرار گذاشتیم هر کس آن چیزی که در خیالیش جا خوش کرده است  را  نقاشی کند من تو را کشیدم و تو اسب را....

و من آن روز به تو فکر کردم و تو به آرزوهایت اما هیچکدام از ما به آن درخت پیر فکر نکردیم؟

و اما امروز من و تو بزرگ شدیم تو به آن چه می خواستی نرسیدی و من آنچه را داشتم از دست دادم،بیا که با هم بی حساب شدیم مگه نه؟

سکوت تنها درمان زخم است برای بهبودی و من نیز آن را برگزیدم،سکوت در مقابل همه چیز و همه کس،و اما تو تمام جانت فریاد شد،جنگیدی و در جنگ نابرابر باختی، تو در جنگ شکستی و من در خویش!!

نمی دانم چرا هر وقت می خواهم قلم بروی کاغد گذارده و بنویسم نام تو تمام نوشته هایم می شود،نمی دانم چرا تو تنها تو در بیشتر نوشته هایم پنهانی،با این که سالهاست تو و تمام فکرت را به فراموشی سپرده ام.

کاش انسان ها را می شد فرمت کرد،و حافظه هایشان را با پارتیشنی جدید راه انداخت بدون برگشت بدون ویروس و همراه...معطل نکن کلید ری استارت در زیر دستنات هست بگرد تا بیابی!!

نظرات 7 + ارسال نظر
diba یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://dokhtare-shab-always.blogfa.com

من پست پایین خوندم
و نظری هم ندارم

رحمان بهمنی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://rhb.blogfa.com/

بسلامتیش

mahsa یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

eeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!aga chera nazar man taiiid nashode???!!!ajabha!!!!!!!!!!!!!!man entegad nakarde bodam ke!cheraaaaaaaaaa taiid nakardin????kheili moshtagam bedonam!

mahsa چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام مرسی از تایید نظرم:Dنظر قبلیم چی شد راستی؟!ببخشیدهاااااا.میشه بدونم تکلیفش چی شد؟

mahsa چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

این نظرو فقط واسه خودتون میزارم!میشه اددت کنم؟!
ای دی خودمو واستون گذاشتم!

الهه جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

چه شتابیست به راه ؟ شاید ان نقطه نورانی دشت چشم گرگان بیابان باشد. عالی بودن

انا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ق.ظ

قشنگ بود.به سلامتیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد